fbpx

Naprawa wysyłkowa

Naprawimy Twój telefon nawet jeśli nie możesz przyjść do nas osobiście!

kurier paczka naprawa wysylkowa
FORMULARZ NAPRAWY WYSYŁKOWEJ

1. Informacje o urządzeniu


2. Twoje dane (niezbędne do realizacji zlecenia)


zobacz, jakie to proste!

1. Wypełnij formularz

Poniżej znajdziesz formularz, w którym należy podać dane niezbędne do wyceny naprawy. Nasz zespół otrzyma powiadomienie i skontaktuje się z Tobą. Jeśli potrzebujesz fakturę, napisz nam o tym w uwagach

2. Przygotuj urządzenie do wysyłki

Po zaakceptowaniu przez Ciebie wyceny i ustaleniu szczegółów, przygotuj urządzenie do wysyłki. Zabezpiecz je folią bąbelkową lub innymi wypełniaczami, aby zminimalizować ryzyko dalszych uszkodzeń w trakcie wysyłki

3. Wyślij paczkę

Jeśli nie zostało to ustalone wcześniej z nami, zamów kuriera i przekaż mu paczkę ze swoim urządzeniem. Gdy tylko do nas dotrze, zajmiemy się naprawą najszybciej jak to możliwe. Gotowy sprzęt odeślemy za pobraniem (lub po zaksięgowaniu przelewu)

Napraw swój telefon nie wychodząc z domu!

Cenimy Twoją wygodę i czas, a w dobie pandemii koronawirusa nade wszystko zdrowie i bezpieczeństwo, dlatego umożliwiamy również naprawy wysyłkowe.

Wystarczy, że wypełnisz formularz naprawy, opiszesz krótko usterkę, a my wstępnie wycenimy naprawę i ustalimy szczegóły nadania do nas paczki. Naprawimy Twoje urządzenie, a za naprawę zapłacisz wygodnie kurierowi przy odbiorze paczki (lub wpłacając przedpłatę na nasze konto)

Najczęściej zadawane pytania FAQ

Poniżej znajdziesz najczęściej pojawiające się pytania i wątpliwości oraz odpowiedzi na nie

Jaką mam pewność, że odzyskam urządzenie?

Masz 100% pewność 🙂

Jesteśmy legalnie działającą, zarejestrowaną firmą, która obsługuje setki klientów. Znajdziesz nas w KRS wpisując nr NIP 1133006947

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak jest. Do kwestii ochrony danych podchodzimy bardzo poważnie i dochowujemy wszelkich starań, aby Twoje dane były u nas bezpieczne. Radzimy na wszelki wypadek wykonać kopię zapasową danych, zanim sprzęt zostanie do nas wysłany.

Dostęp do urządzenia jest nam potrzebny tylko i wyłącznie do sprawdzenia poprawności procesu naprawy

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, jak najbardziej. Prosimy o wcześniejszy kontakt i informację, w którym z naszych serwisów preferujesz odbiór. Listę aktualnych adresów znajdziesz TUTAJ

Czy otrzymam gwarancję na naprawę?

Tak. Na większość naszych napraw udzielamy 6-cio miesięczną gwarancję

Czy jest możliwość zamówienia akcesoriów?

Tak. W formularzu w polu ‘Uwagi’ dopisz proszę, na jakich akcesoriach Ci zależy. Skonsultujemy się z Tobą w tej sprawie i ustalimy szczegóły 

Czy jest możliwość podglądu statusu zlecenia?

Tak. Wszystkie naprawy trafiają do naszego systemu, więc wiemy, co w danej chwili dzieje się z każdym zleceniem. Na życzenie klienta możemy udzielić informacji o statusie naprawy oraz udostępnić dokumentację (zdjęcia) z przeprowadzonej naprawy.

Czy używacie oryginalnych części serwisowych?

W zależności od producenta urządzenia oraz preferencji klienta. W przypadku Apple oraz Samsung zawsze używamy oryginalnych części.

W przypadku producentów Huawei i Xiaomi otrzymasz od nas wycenę naprawy na częściach oryginalnych oraz zamiennych i Ty podejmiesz decyzję