fbpx

Zgłoszenie reklamacji

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

1. Informacje o urządzeniu


2. Twoje dane (niezbędne do realizacji reklamacji)


3. Informacje o reklamowanej naprawie


zobacz, jakie to proste!

1. Wypełnij formularz

Powyżej znajdziesz formularz, w którym należy podać dane niezbędne do zgłoszenia. Nasz zespół otrzyma powiadomienie i skontaktuje się z Tobą.

2. Przygotuj urządzenie do wysyłki lub dostarczenia do serwisu

Po zaakceptowaniu przez Ciebie warunków rozpatrzenia reklamacji i ustaleniu szczegółów, przygotuj urządzenie do wysyłki. Zabezpiecz je folią bąbelkową lub innymi wypełniaczami, aby zminimalizować ryzyko dalszych uszkodzeń w trakcie wysyłki. Przygotuj dokument sprzedaży (paragon/faktura). Jeżeli wysyłasz do nas urządzenie dołącz go do paczki.

3. Wyślij paczkę lub dotarcz urządzenie

Po wcześniejszym kontakcie z nami i ustaleniu terminu odbioru paczki, oczekuj na kuriera. Kiedy się zjawi, przekaż mu paczkę.

Jeżeli dostarczasz do nas urządzenie w inny wybrany przez siebie sposób sprawdź godziny otwarcia lokali, a następnie dostarcz urządzenie.

Najczęściej zadawane pytania FAQ

Poniżej znajdziesz najczęściej pojawiające się pytania i wątpliwości oraz odpowiedzi na nie

Jaką mam pewność, że odzyskam urządzenie?

Masz 100% pewność 🙂

Jesteśmy legalnie działającą, zarejestrowaną firmą, która obsługuje setki klientów. Znajdziesz nas w KRS wpisując nr NIP 1133006947

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak jest. Do kwestii ochrony danych podchodzimy bardzo poważnie i dochowujemy wszelkich starań, aby Twoje dane były u nas bezpieczne. Radzimy na wszelki wypadek wykonać kopię zapasową danych, zanim sprzęt zostanie do nas wysłany.

Dostęp do urządzenia jest nam potrzebny tylko i wyłącznie do sprawdzenia poprawności procesu naprawy

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, jak najbardziej. Prosimy o wcześniejszy kontakt i informację, w którym z naszych serwisów preferujesz odbiór. Listę aktualnych adresów znajdziesz TUTAJ

Czy otrzymam gwarancję na naprawę?

Tak. Na większość naszych napraw udzielamy 6-cio miesięczną gwarancję

Czy jest możliwość zamówienia akcesoriów?

Tak. W formularzu w polu ‘Uwagi’ dopisz proszę, na jakich akcesoriach Ci zależy. Skonsultujemy się z Tobą w tej sprawie i ustalimy szczegóły 

Czy jest możliwość podglądu statusu zlecenia?

Tak. Wszystkie naprawy trafiają do naszego systemu, więc wiemy, co w danej chwili dzieje się z każdym zleceniem. Na życzenie klienta możemy udzielić informacji o statusie naprawy oraz udostępnić dokumentację (zdjęcia) z przeprowadzonej naprawy.

Czy używacie oryginalnych części serwisowych?

W zależności od producenta urządzenia oraz preferencji klienta. W przypadku Apple oraz Samsung zawsze używamy oryginalnych części.

W przypadku producentów Huawei i Xiaomi otrzymasz od nas wycenę naprawy na częściach oryginalnych oraz zamiennych i Ty podejmiesz decyzję