fbpx

Jak naprawić problem Samsung Galaxy S8 Plus Black Screen of Death

Dowiedz się, jak rozwiązać efekt czarnego ekranu śmierci w telefonie Samsung Galaxy S8 Plus stosując metodę, którą potwierdzili niektórzy z naszych czytelników.

Jak rozwiązywać problemy z telefonem, który ma BSoD (Black Screen of Death) i nie reaguje na procedury wymuszonego ponownego uruchomienia.

Czarny Ekran Śmierci.

Problem Samsung Galaxy S8 Plus z czarnym ekranem śmierci (BSoD) często występuje, gdy w telefonie uwidaczniają się wady związane z oprogramowaniem układowym. Mogą one powodować kolejne problemy związane z wydajnością. Zawieszanie się, opóźnianie i zamrażanie aplikacji. W rzeczywistości BSoD jest często po prostu awarią systemu i może się zdarzyć zarówno w przypadku smartfonów z Androidem premium jak i podstawowych. Ostatnio jednak skontaktowało się z nami wielu właścicieli Samsung Galaxy S8 Plus, którzy narzekają na to, że ich telefony nie mogą się włączyć. Większość z nich stwierdziła, że ​​urządzenie nie reaguje już na klawisz zasilania ani nawet na ładowarkę.

Dla niektórych problem pojawił się podobno po aktualizacji, podczas gdy inni twierdzili, że zaczął się zupełnie bez powodu. Na szczęście nie jest to pierwszy raz, kiedy napotykamy czarny ekran śmierci, więc możemy już pomóc opanować sytuację.

Jeśli jesteś jednym z właścicieli tego urządzenia i masz obecnie kłopot z Black Screen’em – kontynuuj czytanie. Prawdopodobnie znajdziesz tu rozwiązanie Twojego problemu.

Rozwiązanie problemu Galaxy S8 + Black Screen of Death.

Ten problem jest dość łatwy do rozwiązania, pod warunkiem, że nie wystąpił z powodu uszkodzeń mechanicznych. Pierwszy raz spotkaliśmy się z tą sprawą już kilka tygodni po wydaniu tego telefonu.  Wielu naszych czytelników poinformowało nas, że ich telefonu działają już poprawnie. Dzięki temu wiemy, co działa, a co nie.

Podzielę się z Wami najskuteczniejszym rozwiązaniem tego problemu.

Kiedy telefon sam się wyłączył bez wyraźnego powodu lub przyczyny i nie chce się ponownie włączyć, oto co powinieneś zrobić:

  • Naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przycisk zmniejszania głośności i klawisz zasilania przez 10 sekund.

Zakładając, że jest to tylko problem z oprogramowaniem układowym i że twój telefon wciąż ma wystarczającą baterię i bez żadnych problemów ze sprzętem, powinien uruchomić się normalnie po wykonaniu tej procedury. Jeśli jednak Samsung Galaxy S8 Plus nadal nie włącza się po wykonaniu tej czynności, zastosuj poniższą instrukcję:

  1. Naciśnij i przytrzymaj najpierw przycisk zmniejszania głośności i nie puszczaj.
  2. Naciśnij i przytrzymaj klawisz zasilania, jednocześnie przytrzymując przycisk zmniejszania głośności.
  3. Trzymaj oba klucze razem wciśnięte przez 10 sekund.

Zasadniczo ma taki sam efekt jak pierwszy, ale powodem, dla którego musisz to zrobić, jest upewnienie się, że wykonujesz procedurę poprawnie. Pamiętaj, że najpierw naciśnięcie klawisza Zasilanie natychmiast uruchomi telefon, a jeśli spóźnisz się z przytrzymaniem klawisza zmniejszania głośności, nie będziesz w stanie zasymulować odłączenia baterii, aby nie było inicjowane wymuszone ponowne uruchomienie. Lepiej nacisnąć i przytrzymać przycisk zmniejszania głośności przed naciśnięciem klawisza zasilania.

Jeśli jednak to nie rozwiąże problemu, spróbuj wykonać to…

  1. Podłącz ładowarkę do działającego gniazdka elektrycznego.
  2. Podłącz do niego telefon za pomocą oryginalnego kabla do transmisji danych / ładowania.
  3. Niezależnie od tego, czy telefon zareaguje na ładowarkę, czy nie, pozostaw ją podłączoną do ładowarki przez co najmniej dziesięć minut.
  4. Teraz spróbuj ponownie wykonać procedurę Wymuszonego ponownego uruchomienia, ale tym razem, gdy urządzenie jest podłączone do ładowarki.

Telefon nadal nie reaguje na to, problem jest czymś więcej niż awarią systemu lub usterką. Musisz rozwiązać problem, aby sprawdzić, czy nadal można go włączyć bez otwierania. Kontynuuj czytanie poniżej, gdy przygotowałem przewodnik rozwiązywania problemów, który możesz wykonać.

Rozwiązywanie problem Samsung Galaxy S8 Plus z czarnym ekranem śmierci.

Nawet jeśli Twój telefon nie zareagował na powyższą procedurę, nadal istnieje szansa, że ​​możemy rozwiązać ten problem bez doprowadzania telefonu do centrum serwisowego. Nie ma jednak gwarancji, ponieważ wszystko zależy od tego, jak poważny jest problem lub jak się zaczął. Musimy więc wykonać kilka procedur, aby rozwiązać problem i sprawdzić, czy możemy włączyć tę czy inną metodę.

W przypadku właścicieli, którzy nie czują się komfortowo, wykonując procedury rozwiązywania problemów, sugeruję przyniesienie urządzeń bezpośrednio do centrum serwisowego, aby technik firmy Samsung mógł je sprawdzić. Ale dla tych, którzy chcą rozwiązać problem, starając się rozwiązać problem bez większych problemów, kontynuuj czytanie, ponieważ ten przewodnik może ci pomóc.

Czarny Samsung S8

Sprawdź, czy nie ma oznak uszkodzeń mechanicznych lub zalania.

Przed zrobieniem czegokolwiek w telefonie najlepiej jest sprawdzić ewentualne oznaki uszkodzeń mechanicznych i / lub zalania. Oto, co powinieneś zrobić:

  • Sprawdź zarysowania, wgniecenia i pęknięcia. Każda siła, która mogłaby uszkodzić telefon, powinna pozostawić ślad. Jeśli na ekranie widoczne są pęknięcia, nie musi to oznaczać, że cały telefon jest uszkodzony, może to być tylko problem z panelem wyświetlacza i jego wymiana może przywrócić telefon do życia, ale z drugiej strony powinieneś przynieść telefon do centrum serwisowego.
  • Zajrzyj do portu USB lub ładowarki, aby sprawdzić, czy nie ma w nim wilgoci. Możesz wyczyścić obszar bawełnianym wacikiem lub włożyć niewielki kawałek bibuły, aby wchłonąć wilgoć.
  • Musisz również sprawdzić wskaźnik uszkodzenia cieczy (LDI), aby wiedzieć, czy ciecz dostała się do urządzenia i popsuła obwody. Jeśli wskaźnik LDI jest nadal biały, telefon jest wolny od uszkodzeń spowodowanych przez płyn, ale jeśli zmienił kolor na czerwony lub fioletowy, woda przedostała się do telefonu.

Jeśli widoczne są wyraźne oznaki uszkodzenia mechanicznego i / lub spowodowanego przez płyn, należy natychmiast zabrać telefon do centrum serwisowego, aby technik mógł coś z tym zrobić.

Spróbuj uruchomić urządzenie w trybie awaryjnym

Kilka razy spotkałem się już z sytuacją, w której niektóre aplikacje innych firm spowodowały awarię systemu i jest to bardzo możliwe w tym scenariuszu.

Dobrą wiadomością jest to, że możesz wyłączyć wszystkie aplikacje innych firm, uruchamiając urządzenie w trybie awaryjnym. Zakładając, że tak jest w przypadku telefonu, powinien być w stanie przejść do tego trybu, więc naprawdę warto spróbować. Oto jak uruchomić urządzenie w tym trybie:

  1. Wyłącz urządzenie.
  2. Naciśnij i przytrzymaj klawisz zasilania obok ekranu nazwy modelu.
  3. Gdy na ekranie pojawi się „SAMSUNG”, zwolnij klawisz zasilania.
  4. Natychmiast po zwolnieniu klawisza zasilania naciśnij i przytrzymaj klawisz zmniejszania głośności.
  5. Przytrzymaj klawisz zmniejszania głośności, aż urządzenie zakończy restartowanie.
  6. Tryb awaryjny zostanie wyświetlony w lewym dolnym rogu ekranu.
  7. Zwolnij klawisz zmniejszania głośności, gdy zobaczysz Tryb awaryjny.

Jeśli się powiedzie, następną rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest poszukiwanie aplikacji, które mogą powodować problem, i odinstalowanie ich jeden po drugim. Za każdym razem, gdy odinstalowujesz aplikację, musisz spróbować ponownie uruchomić telefon w trybie normalnym. Ale chodzi o to, że można już uznać ten problem za naprawiony, ponieważ telefon faktycznie włączył się w tryb awaryjny. Jeśli więc możesz znaleźć aplikację, która powoduje wszystkie zakłócenia, możesz szybko rozwiązać ten problem.

Oto jak odinstalować aplikację z telefonu:

  1. Na ekranie głównym przesuń palcem w górę w pustym miejscu, aby otworzyć zasobnik z aplikacjami.
  2. Wybierz Ustawienia> Aplikacje.
  3. Stuknij żądaną aplikację na domyślnej liście lub stuknij ikonę 3 kropki> Pokaż aplikacje systemowe, aby wyświetlić wstępnie zainstalowane aplikacje.
  4. Wybierz żądaną aplikację.
  5. Stuknij Odinstaluj.
  6. Stuknij Odinstaluj ponownie, aby potwierdzić.

Z drugiej strony, jeśli telefon nie zareaguje podczas próby uruchomienia go w trybie awaryjnym, możesz zrobić jeszcze jedną rzecz z tym problemem

Spróbuj uruchomić S8 Plus w trybie odzyskiwania

Odzyskiwanie systemu Android jest bezpieczne dla prawie wszystkich urządzeń z Androidem. Za każdym razem, gdy występują błędy w oprogramowaniu, użytkownicy mogą uruchomić telefon w trybie odzyskiwania, aby odzyskać kontrolę nad telefonem. Zasadniczo więc nawet jeśli telefon ma poważne problemy z oprogramowaniem układowym, dopóki sprzęt jest w porządku, powinien być w stanie uruchomić się w tym trybie. Właśnie to musisz teraz zrobić, a jeśli się powiedzie, możesz najpierw wyczyścić partycję pamięci podręcznej, a jeśli nadal występują problemy z uruchomieniem, możesz wykonać reset główny.

Jak uruchomić w trybie odzyskiwania i wyczyścić partycję pamięci podręcznej

  1. Naciśnij i przytrzymaj klawisz zwiększania głośności i klawisz Bixby, a następnie naciśnij i przytrzymaj klawisz zasilania.
  2. Po wyświetleniu logo Androida zwolnij wszystkie klucze („Instalowanie aktualizacji systemu” będzie wyświetlane przez około 30–60 sekund przed wyświetleniem opcji menu odzyskiwania systemu Android).
  3. Naciśnij kilkakrotnie klawisz zmniejszania głośności, aby podświetlić „wyczyść partycję pamięci podręcznej”.
  4. Naciśnij klawisz zasilania, aby wybrać.
  5. Naciśnij klawisz zmniejszania głośności, aby podświetlić „tak” i naciśnij klawisz zasilania, aby wybrać.
  6. Po zakończeniu partycji czyszczenia pamięci podręcznej podświetlone zostanie „Uruchom ponownie system teraz”.
  7. Naciśnij klawisz zasilania, aby ponownie uruchomić urządzenie.

Jak uruchomić w trybie odzyskiwania i wykonać reset główny

  1. Naciśnij i przytrzymaj klawisz zwiększania głośności i klawisz Bixby, a następnie naciśnij i przytrzymaj klawisz zasilania.
  2. Po wyświetleniu zielonego logo Androida zwolnij wszystkie klucze („Instalowanie aktualizacji systemu” będzie wyświetlane przez około 30–60 sekund przed wyświetleniem opcji menu odzyskiwania systemu Android).
  3. Naciśnij kilkakrotnie klawisz zmniejszania głośności, aby podświetlić „wyczyść dane / przywróć ustawienia fabryczne.
  4. Naciśnij przycisk zasilania, aby wybrać.
  5. Naciskaj klawisz zmniejszania głośności, aż zostanie podświetlona opcja „Tak – usuń wszystkie dane użytkownika”.
  6. Naciśnij przycisk zasilania, aby wybrać i rozpocząć resetowanie główne.
  7. Po zakończeniu resetu głównego podświetli się „Uruchom ponownie system teraz”.
  8. Naciśnij klawisz zasilania, aby ponownie uruchomić urządzenie.

Co jeśli?

Jeżeli wszystko inne zawiedzie, należy zanieść telefon do centrum serwisowego. Szybeczka.pl to jeden z takich serwisów. Mamy serwisy na warszawskiej Pradze i Woli. Możesz również umówić naprawę wysyłkowo. Wyślij nam swojego Samsung s8 lub s8 plus a my przeprowadzimy diagnozę i poinformujemy co można zrobić.

Mam nadzieję, że ten poradnik rozwiązywania problemów rzuci nieco światła na twoje pytania. Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować naszej pomocy, skontaktuj się z nami.

Sprawdź pozostałe artykuły

4 komentarze

    • Grzegorz Osiński

      Macieju, problem z Softem w Samsungu S8 najczęściej spowodowany jest przez aplikacje zewnętrzne które powodują problemy w jądrze Androida.

  1. Greciu666

    Mialem tych samsungów juz wiele i s9 to prawdziwy niewypał pod kazdym wzgledem. S7 był najtrwalszy i nie zawieszał sie tak czesto.

    • Grzegorz Osiński

      Telefony z serii S7 również miały swoje problemy które wyszły z czasem. Jednakże do teraz są modelami które są wspierane o najnowszy soft. Zmiana technologiczna pomiędzy Samsungiem S8 i S9 od strony wizualnej była mała. Jeśli zaś chodzi o model Samsung S10 to zespół Szybeczka.pl uważa obecnie za jeden z lepszych wyborów dla użytkowników którzy nie muszą mieć najnowszego modelu!

Wyślij komentarz