fbpx

Jak naprawić błąd Brak karty SIM Galaxy S20 Ultra?

15 sie, 2021

Ten post przeprowadzi Cię przez rozwiązywanie problemów z Galaxy S20 Ultra, który nie jest w stanie wykryć karty SIM. Oto prosty przewodnik, jak poradzić sobie z błędem Galaxy S20 „Brak karty SIM”.

Nie wykryto karty SIM, Nie wykryto usługi lub Nie wykryto sygnału to typowe błędy, które pojawiają się, gdy pojawia się problem z siecią. Błędy te można przypisać problemowi systemowemu, a w niektórych przypadkach uszkodzeniu sprzętu.

Istnieją również sytuacje, w których którykolwiek z tych błędów występuje z powodu tymczasowej awarii sieci. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, co powoduje awarię nowego telefonu lub przestaje wykrywać kartę SIM, a zamiast tego wyświetla tylko ten błąd.

Rozwiązywanie problemów z Galaxy S20 Ultra, który nie może wykryć karty SIM.

Poniżej przedstawiono podstawowe rozwiązania drobnych problemów z siecią, w tym błędy wykrywania karty SIM. Zanim przejdziesz dalej, sprawdź i upewnij się, że znajdujesz się w zasięgu sieci komórkowej. Upewnij się również, że karta SIM jest rzeczywiście włożona do telefonu. Jeśli masz to zweryfikowane, a mimo to Twój telefon nadal wyświetla ten sam błąd, możesz zacząć wykluczać winowajce którym jest oprogramowanie.

Uruchom ponownie telefon (miękki reset lub wymuszony restart).

Jeśli Twój telefon był w stanie odczytać kartę SIM, a potem nagle przestał działać, istnieje większe prawdopodobieństwo wystąpienia usterki systemu. W takim przypadku pomocne może być wykonanie miękkiego resetu lub ponowne uruchomienie telefonu.

Możesz przeprowadzić zwykłą procedurę ponownego uruchomienia, naciskając klawisz Bixby/Power, a następnie dotknij Uruchom ponownie.

Możesz też wymusić ponowne uruchomienie Galaxy S20, aby zakończyć wszystkie zablokowane aplikacje i błędne usługi, które mogły powodować konflikty z funkcjami komórkowymi.

Aby wymusić ponowne uruchomienie Galaxy S20, naciśnij jednocześnie przycisk zmniejszania głośności i klawisz Bixby / Power przez około 10 do 15 sekund, a następnie zwolnij oba przyciski, gdy pojawi się logo Samsung.

Wiadomo, że oba te restarty są skuteczne w eliminowaniu przypadkowych objawów spowodowanych drobnymi usterkami systemu. Proces nie wpłynie na wszystkie zapisane dane, dlatego tworzenie kopii zapasowych plików nie jest konieczne. Zapewniamy, że wszystkie dane przechowywane w pamięci wewnętrznej pozostaną nienaruszone.

Jak naprawić błąd karty sim w Samsung Galaxy s20 Ultra? – uruchom ponownie telefon

Włącz i wyłącz tryb samolotowy.
Losowe problemy mające wpływ na usługi sieci bezprzewodowej, w tym te przedstawione przez błąd braku karty SIM, można również rozwiązać za pomocą tak zwanej sztuczki w trybie samolotowym. Wykonanie tej sztuczki spowoduje jednoczesne ponowne uruchomienie systemu bezprzewodowego telefonu i odpowiednich funkcji.

Aby wykonać sztuczkę trybu samolotowego, po prostu przejdź do menu Aplikacje-> Ustawienia-> Połączenia-> Tryb samolotowy, a następnie przełącz przełącznik trybu samolotowego, aby włączyć tę funkcję. Gdy tryb samolotowy jest włączony, uruchom ponownie telefon, aby wyczyścić i odświeżyć pamięć wewnętrzną. Po ponownym uruchomieniu przejdź do menu trybu samolotowego i przełącz przełącznik, aby ponownie wyłączyć tę funkcję.

Twoje urządzenie ponownie nawiąże sygnał bezprzewodowy. Daj mu kilka chwil i sprawdź, czy błąd braku karty SIM już zniknął.

Jak naprawić błąd karty sim Samsung Galaxy s20 Ultra? – sztuczka z trybem samolotowym

Wyjmij, a następnie włóż ponownie kartę SIM.

Błąd braku karty SIM może również wystąpić, jeśli karta SIM została uszkodzona. To samo po wyjęciu z kieszeni karty SIM. Aby to wykluczyć, wyjmij kartę SIM z telefonu, a następnie włóż ją ponownie.

Przed wyjęciem karty SIM należy wyłączyć telefon, aby zapobiec uszkodzeniu karty SIM lub samego telefonu.
Po całkowitym wyłączeniu weź narzędzie do wyjmowania karty SIM, a następnie włóż je do małego gniazda na tacce karty SIM. Tacka znajduje się w lewym górnym rogu telefonu. Delikatnie popchnij wyrzutnik karty SIM, aż tacka wyskoczy, a następnie możesz wyjąć kartę SIM.

Jeśli nie masz klucza do wyjmowania karty SIM, możesz użyć małego spinacza do papieru jako alternatywy.
Sprawdź również kartę SIM pod kątem widocznych śladów uszkodzeń, takich jak zadrapania lub ślady płynów. Błąd braku karty SIM może być również bezpośrednim wskazaniem, że karta SIM już nie działa. W takim przypadku konieczna byłaby wymiana nowej karty SIM.

Jak naprawić błąd karty SIM Galaxy s20 Ultra – ponownie włóż kartę SIM

Przywróć ustawienia fabryczne (reset fabryczny lub reset główny).

Jeśli błąd nadal występuje po wykonaniu poprzednich metod, możliwe, że masz do czynienia ze złożonym problemem systemu sieciowego w telefonie. Aby poradzić sobie z uporczywymi błędami, zwykle potrzebne są bardziej zaawansowane rozwiązania, takie jak reset urządzenia do ustawień fabrycznych. Jeśli chcesz dalej rozwiązywać problemy, następną opcją i możliwym rozwiązaniem, które możesz wypróbować, będzie przywrócenie ustawień fabrycznych.

Aby zresetować Galaxy S20 do ustawień fabrycznych, przejdź do Ustawienia-> Zarządzanie ogólne-> Menu Resetuj, a następnie wybierz przywróć ustawienia fabryczne by naprawić błąd braku karty SIM w Galaxy S20 Ultra.

jak naprawić błąd karty sim Galaxy s20 Ultra  – reset do ustawień fabrycznych

Jeśli masz inną zapasową kartę SIM zgodną z Samsungiem Galaxy s20 Ultra, spróbuj włożyć ją do telefonu i sprawdź, czy wystąpił błąd. Jeśli telefon zdołał wykryć drugą kartę SIM, oznacza to odosobniony problem z pierwszą kartą SIM.

Skontaktuj się z dostawcą usług sieciowych/operatorem, jeśli potrzebujesz wymienić kartę SIM. Konieczne jest, aby nowa karta SIM była wyposażona w odpowiednie usługi 4G lub 5G

Jeśli pomogliśmy Ci daj komentarz dopinguje nas to do publikowanie bardziej wszechstronnych przewodników i samouczków dotyczących rozwiązywania problemów.

 

 

Sprawdź pozostałe artykuły

0 komentarzy

Wyślij komentarz